چهار تیزهوش نخبه!!!!
چیزهایی که4تادوست مینویسن
سه شنبه 18 تير 1392برچسب:, :: 11:0 :: نويسنده : delmarsagan
گرید به حالم ......کوه ودرودشت.....ازاین جدایی

 

مینالد ازغم..... این دل دمادم..... فرداکجایی؟

 

سفربخیر....سفربخیر.....مسافرمن .....

 

گریه نکن ....گریه نکن ....بخاطر..من

 

باران میباردامشب...

 

دلم غم داردامشب...آرام جان خسته...

 

ره میسپاردامشب...

 

درنگاهت. مانده چشمم .شایدازفکرسفر

 

برگردی امشب...

 

ازتودارم یادگاری سردی این بوسه راپیوسته برلب ...

 

قطره قطره. اشک چشمم . میچکد بانم نم باران به دامن ....

 

بسته ای بار سفررا باتوای عاشقترین بدکرده ام من..

 

رنگ چشمت رنگ دریا. سینه من دشت غمها

 

یادم آیدزیرباران باتوبودم باتوتنها.

 

زیرباران باتوبودم .زیرباران باتوتنها

 

باران میباردامشب...

 

دلم غم داردامشب...آرام جان خسته...

 

ره میسپاردامشب...

 

این کلام آخرینت. برده میل زندگی راازسرمن

 

گفته ای شایدبیایی .ازسفرامانمیشه باورمن

 

رفتنت راکرده باور.التماسم راببین دراین نگاهم

 

زیرباران گریه کردم .بلکه باران شویدازجانم گناهم

 

این کلام آخرینت. برده میل زندگی راازسرمن

 

گفته ای شایدبیایی .ازسفرامانمیشه باورمن

 

کی روداز خاطرمن. آخرین بوسه شبی درزیرباران

 

رفتی و

 

 دیگرنیامد.......................................

 

 

ددوستان از هر 120 تا پست من یکیش مال دلارامه بقیه اش خودمم!!من مرضیه ام دیگهLaughing



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها