چهار تیزهوش نخبه!!!!
چیزهایی که4تادوست مینویسن
دو شنبه 22 آبان 1398برچسب:, :: 19:47 :: نويسنده : delmarsagan

سلام دوســــــــــــــــــــــــــــــتان!اینجا وبلاگ خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیــــــــــــــــــــلی قشنگ ماست!آدرسشم اصلا اجق وجق نیست بلکه فلسفه داره عزیز من!همینجوری الکی نیس که!!!

راستش ما اسمای خودمونو (یعنی:دلارام ، مرضیه ، ثمین و مهرگان) رو با هم ترکیب کردیم و شد دلمرثگان!!!!!!

((((((خلاقیتو حال می کنی؟؟؟؟))))))همشم تقصیر این مهرگان خدا بگم چی کارش نکنه است!!!!!!

راستش ما تو این شهر غریبیم تازه این وبو ساختیم...حالا کم کم بهش مطلب اضافه می کنیم!منتظر ما باشید با کلی مطالب طنز و علمی دانستنی ها و ندانستنی ها و ...

راستی اگه با تبادل لینک موافقین به ما بگید...

منتظر نظراتون هستیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

محمذ
ساعت21:40---24 فروردين 1392
سلام


بابامردیم ازتنهایی یه سریم به ما بزنین


ببینم اصن شما زنده این


الووووووووووووووووووووووو


صداتون نمییاد


دلمرثگان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟
پاسخ:شیطونه میگه ی چیزی بگما!!!
پاسخ:زنده ایم محمدجان هنوزنفس میکشیم...


mohammad
ساعت14:02---22 فروردين 1392
slm weblogetoon aaaalliiiiye b manam ye sari bzanidپاسخ:حتما در اولین فرصت!

te amo
ساعت16:07---16 فروردين 1392
سلام! بههه! شما هم که مثل ماها نخبه این!
چرا زودتر نگفتین؟! بیاین به وبلاگ بروبچ نخبه ی ایران زمین هم سر بزنید! تبادل لینک هم که...اگر نظرتو تو وبم دیدم ادرستو ثبت میکنم بعد میام بهت خبر میدم که لینکت کردم
بیاین وبمونااا!! قربونتون برم!
خدافظتون!


سعید
ساعت22:02---23 اسفند 1391
هیــچ گاه…

به خاطــر هیــچ کــس..

دست از ارزشهایت نکش..

چون زمانـی که اون فــرد از تــو دسـت بکشـد ..

تــــو می مانـی و یـک “مـن ” بـی ارزش…..!


نم نم بارون
ساعت19:43---23 اسفند 1391
چطور به این نتیجه رسیدید که تیز هوشه نخبه هستید؟؟ هوووم؟؟؟ چجوری میشه اطمینان پیدا کرد ؟؟ شاید منم تیزهوش ونخبه باشم خودم نمیدونم ..پتانسیلشو دارما ولی امکانات کمه والا
پاسخ:میدونی اساسا همه تیزهوشند چه بسا تیزهوشتر از ما ولی خوب این اسم فقط محض تفریحه راس میگم من یکی که خیلی دیونه ام!


شنل قرمزی
ساعت20:21---22 بهمن 1391
اولا سلام
دوما خسته نباشین تیزهوشا
سوما ما هم به قول معروف تیزهوشیم خوشحال میشیم بهمون سر بزنین


شادی
ساعت23:30---20 دی 1391
سلام به همتون.وبتون خیلیییییییییییییی باحاله.پاسخ:چشماتون باحال میبینه!!!!!!!!!!!

peace
ساعت17:49---28 آبان 1391
برای بار صد نودو پنجم سلام همین فقط خواستم امروز هم یه نظری و یه سلامی داده باشم
پاسخ:ممنون خداحافظ !!!!!!!!!!!!!!!!!مرسي كه امروزم نظر دادي!!!!!!!!!
پاسخ:منم نمیدونم توفرهنگ شماخداحافظ برای همیشه یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


peace
ساعت18:33---27 آبان 1391
منم ورزش کارم شاید از شما فسقلی تر باشم ولی ورزش کارم تو هم فکر کنم ورزش کار نیستی ولی ورزش کار هارو دوست داریپاسخ:كي گفته نه خيرم من هيچم از ورزش كارا خوشم نمياد خودمم ورزشكارم تا چشت دربياد ......... (مرضيه)
پاسخ:4 نفردرمقابل یک نفرمیخوای بهت ثابت کنم ورزشکاریعنی چی: ثمین قهرمان آمادگی جسمانیه/مرضیه که با هم کل کل میکنیدوخیلی هم نچسبی اسب سواره/مهرگان رشته ش والیباله ومنم که نمیبینی رشتم راگبیه پس یه کاری نکن دست به یکی کنیم له شی ها!!!!!!!(اختاربه تمام آقاپسرهامابسیارخشنیم!!!!!!!!!)


ساعت18:31---27 آبان 1391
چرا اینقدر دعوا داری مرضیه مهربون باش نمی خواد لوس باشی مهربون تو دیگه زیادی خشنی پسرا اونقدر خشن نیستند که تو خشنی تا حالا چند تا پسرو کشتی جدی می گم چند تا
پاسخ:من پسرا رو نكشتم ولي در جمع هيفده تاشونو آنچنان كتك زدم كه برن و برنگردم دخترارم همينطور پارسال كل چهارشنبه ها دعوا داشتيم منو دلارام و ثمين والبته يكي ديگه كه اسمشو نميگم !!!!!!!!!!!!!!


ساعت18:25---27 آبان 1391

شما همیشه اینقدر خشنید
پاسخ:اونا نه ولي من اره چندبارم افرادو كتك زدم پس كلاتو صفت بچسب باد نبره!!!!!!!!!!!!!

(مرضيه)



ساعت18:24---27 آبان 1391
وبلاگتون یه مشکلی داره اونم اینه که چهار نفرید مثلا اگر من بخوام با یکی از شما ها خصوصی حرف بزنم باید چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید
پاسخ:آقایابرادرنامحترم کوچک لطف کنید منبعد نخوایدباکسی توی یک وب گروهی خصوصی صحبت کنیدمن یکی اینجاهم وکیل وسیعم هم وکیل مدافع !!!!!!!!!!!!!!!(دلارام)


ساعت18:17---27 آبان 1391
من که حق شما رو پایمال نمی کنم خیلی هم دوست دارم بازدید وبلاگتون ملیونی بشه ایشالا موفق باشی عزیزم
پاسخ:اوي اوي اوي اووووووووووووووووووووي پاتو از گليمت دراز تر نكن كه دوباره كلاهامون با هم قاطي پاطي شه !!!!!!!!!!! بازديدمونم بزودي ميليوني ميشه به كوري چشم بعضیا!!!!!!!!!!!!!!(مرضيه)


ساعت17:11---27 آبان 1391
برای بار هزارم سلام پاسخ:يك دليلش ترسيه كه تو ديروز تو دل مردم انداختي ومردم از ترس تاريكي دارن ميلرزن و نيومدن وب مارو ببينن ويك دليل ديگه هروز آدم جديد به دنيا نميياد . اما يك سوال كل بازديد ما 30تاست يا 533 تا ؟ ديگه حق مارو پايمال نكنيد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1(مرضيه)

peace
ساعت14:37---27 آبان 1391
سلام دیگه حوصله ی گیر دادن به شما ها رو ندارم فعلا بای اگر خوبی و بدی از ما دیدید حلال کنید
پاسخ:ایشاا..بری دیگه برنگردی....


ساعت19:50---26 آبان 1391
راستی شما ها که فقط دونفزید فقط مهرگان و مرضیه پس بقیتون تماشاچی هستید
به تو هیچ ربطی نداره ما چند نفریم(مرضیه)


peace
ساعت19:21---26 آبان 1391
واقا چرا وبلاگتون اینجوریه واسه خودش یه دنیاست توش پره دعوا هکر و ...چیز های دیگست چرا همه این قدر به شما گیر میدن نمونش خودم تا حالا به کسی گیر ندادم ولی به شما گیر دادم تحقیق کنید ببینید چرا اینجوریه وبلاگتون اهن ربا داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:نه ما كاري نكرديم ولي فك كنم چون رو دس شما بلند شديم و شما حسوديتون ميشه اينجوري ميكنيد و ما ميبخشيم..............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(مرضيه)


ساعت18:31---26 آبان 1391
وقتی از من غلط املایی می گیرید بهتره بدونید تو آخرین مطلبتون که اول وبتونه غلط املایی دارید (به وب ما سر زدید)نه (سر زید)

و در آخر اینکه خیلی خوبه که سریعا پاسخ میدید

و اینو باید بگم که اگه سن منو بدونید کپ می کنید
پاسخ:ببخشيد اون غلط املايي نيس كليد هاي كيبورد نزده (گفتم كه متوجه شيد ) سنتونم به ما ربطي نداره همونجوري كه سن ما به تو ربطي نداره!!!!!!!!!!!!!!(مرضيه)


ساعت15:52---26 آبان 1391
هر چقدر می خوام دست از سرتون بردارم نمیشه اخه شما ها مخصوصا مرضیه و مهرگان خیلی باحالید خیلی خیلی با حال لطف کنید به مرضیه بگید منو ببخشه
پاسخ:ـهای!مهرگان نه و مهرگان خــــــانوم !!!!!مرضیه بچه راست می گه دیگه!ادلشو شکوندی!بی خیال خودش درست می شه!حالا شما چه اصراری دارید؟؟؟(مهرگان)


ساعت13:31---26 آبان 1391

من غلط املایی ندارم فقط برای تکراری نشدن و متفاوت بودن بعضی چزا رو تغییر میدم  پاسخ : مصطفي ممنونم كه غلط املايي  خيلي راحت توجيه كردي . كچلمون كردي مگه همه چيز تموم نشده پس ولمون کن و دیگه به وب ما نیا!!!!!!!!!!!(مرضيه)

پاسخ:بله دیگه!برای تنوع همینجوری دور هم باشیم!!!!!!!!!(مهرگان)

 

 



peace
ساعت13:27---26 آبان 1391
من غلط دیکته ای هیچ وقت ندارم فقط برای تفاوت بعضی چیز ها رو تغییر می دم همینپاسخ:آره جون خودت!!!!!!!!!!!!!!!!(مرضيه)

ساعت21:03---25 آبان 1391
سلام به چهاتانخبه وبتون خيلي با حاله اول از همه بااسمشو مطالبش حال کردم افرين که اينقدر فعالين و همتونو دوست دارم افرين که از رنگ صورتي استفاده کرديدبايپاسخ:مرسی ممنون!ببینید دوستان چقدر خوبه آدم همیشه انرژی مثبت بده!(مهرگان)

ساعت20:57---25 آبان 1391
بازم سلام به همتون راستش پشیمون شدم معضرت می خوام راستش من که کاری نکردم اول مرضیه شروع کرد و به من گفت پر رو ولی باشه ببخشید من peace(صلح)اهل دعوا نیستم ولی فقط فقط یه در خاستی دارم به عنوان اخرین در خاست بپزیرید منو ببخشید همین دیگه من به شما ها کاری ندارم بای برای همیشه
پاسخ:بازم ميگم تو خيلي پررويي كلي هم ادعا داري (مرضيه ) من كلا اينجوريم با آدماي پز بياجور نيست تقصير تو بود خدا حافظ ولي تا همیشه !!!!!!!!!!!اينقدر شلوغش كري كه حالا همه فك ميكنن من چه غول بي شاخ و دميم !!!!!! آقاي با استعداد معذرت درسته نه معضرت (ببخشيدا )(مرضيه)پاسخ:آقا شما همیشه این قــــــــــــــدر غلط دیکته داری؟؟؟؟؟؟؟آخی مرضیه دلم واسش سوختتتت!ولی دیگه ما نباید معذرت خواهی(یا همون معضرت خواهی هه هه هه هه)کنیم!(مهرگان)


ساعت18:13---25 آبان 1391
منم یه تیزهوشم اما یک پسر.


راستشو بخاید مهارتم تو کامپیوتره ،توی برنامه نویسی اما تخصصم توphpوvbهست .


هک هم بلدم خوش حال میشم با شما همکاری کنم .اگه سوالی در مورد کامپیوتر داشتید یا می خواستید وب کسی رو هک کنید بیاید سراغ خودم.


اگه هم برای وبتون می خواستید به من بگید.
پاسخ:فقط نمی خوام مثه بعضــــــــــــــــــــــــــــــیا!!!!!!!!!!! بزنم تو ذوقتونااا!ولی بخواید درسته نه بخاید!شرمنده البته! ااااا!چه جالب!!!!!ابنم برای باقی ماندش بود!(مهرگان)


مهدیس
ساعت16:54---25 آبان 1391
سلام وای بچه ها واقعا وبتون خوشگله منکه بهتون حسودیم شد همه چیزه وبتون خوب خوبه من شعر بلد نیستم که بگم ولی از ته دلم میگم همتونو دوست دارم و خوش به حال اون کسی که شما این شعرا رو براش نوشتین
پاسخ:مهدیس جونم دوست عزیزم خودت که میدونی این شعراروبه کی مینویسم میدونی که چقدرخوشحالم که تواومدی ونظردادی قربون چشای آبیت برم ممنونم


پاسخ:مهدیس جونم مرسی که اومدی!وب شما هم خیییییلی باحاله!!!!!!!!(مهرگان)
پاسخ:ممنونم مهديس خانم عزيز از اينكه به وبلاگ ما سر زديد . اميدوارم امتحان خوبي در پيش داشته باشي!!!!!!(مرضيه)


ساعت15:23---25 آبان 1391

خیلی خیلی ...مرضیه من بی استعدادم فقط خواستم کمکتون کنم همین شما بی استعدادین که جمعن 200نفر بازدید کننده ندارید وبلاگ من 2000نفر بازید داره هر وقت به من رسیدی حرف بزن دیگه هم نمی خوام توی این وبلاگ کار کنم شما ها خیلی خیلی پر رو هستید فقط یه سوال شما ها چند سالتونه؟  پاسخ دندان شكن:احساسي دارم كه ميگه دليلي وجود نداره كه سنمونو بهت بگيم. مصطفي من بهت توهين نكردم پس تو هم نكن . تو خودت اول التماس كردي كه ضميمه شي حالا طلب كار هستي؟ . من يكي كه تو كار تو موندم ! از اين ببعد هم لطفا درخواست همكاري نده . (پررو هم خودتي !!!!!!!!!!!! )(مرضيه)

پاسخ:آخ جون دعوا!بروبچ صبر کنید من برم پاپ کرن(ذرت بوداده) بیارم بشینیم تماشا!!!!!!!!!!(مهرگان)



peace
ساعت13:28---25 آبان 1391
خواهش می کنم خواااااااااهش منو قبول کنید بزارید بشیم پنج نفر قول میدم پسر خوبی باشم قول قول قول اگر موافقت کردید به ایمیلم رمز عبورم رو بفرستید خواهش می کنم ممنون

ساعت21:09---24 آبان 1391
ای وای چه سوتی دادم رغابت نه رقابت ببخشید
پاسخ: اميدوارم آخرين سوتيتون باشه ، من موافقم نیستم نظر دلارام و ثمين و مهرگان مهمه! پس يكم نا امید باش!!!!!!
پاسخ:نمی دونم کی این پاسخو نوشته ولی هر کی هس دمش گرم!(مهرگان)
و درباره ی نظر...من منظورتو از رقابت نفهمیدم...ینی چی؟؟؟؟)

پاسخ:پاسخ بالا رو من نوشتم مهرگان . منظور اين اقاي پررو اينكه بهتر از ماست در حالي كه نميدونه رقابت درسته يا رغابت . واقعا كه چه دوره و زمونه اي شده !!!!!!!!!!!!!!


peace
ساعت21:08---24 آبان 1391
من امشب چقدر نظر دادم پس زود تر مشورت کنید دیگه توی این همه دختر یه پسر خوب لازمه تا با شما رغابت کنه می خوام نخبه ی واقعی رو نشونتون بدمپاسخ:خوبه خودتم ميدوني ماشاالله خيلي پشت كارت زياده يعني يكم زيادي زياده!!!!!!!!
پاسخ:تازه خيليم پررويي حالا اين دفعه رو ميبخشم شرط ميبندم اينقدر كه هارت و پورت داري هيچي باارزشي نداري "نخبه واقعي" اخطار ميدم اگه خودتو چمع نكني بد ميبيني ها با تشكر مرضيه!!!!!!!!!!!


peace
ساعت20:26---24 آبان 1391
بازم سلام می خوام یه چیزی بگم فکر نکم قبول کنید ولی بزار بگم میاید با هم بشیم پنج تیز هوش نخبه؟قبول کنید دیگه خواهش می کنم نمونه کارم ررو توی وبلاگم برید ببینید
پاسخ:باهم مشورت میکنیم بهت خبرمیدیم!!
پاسخ:فک نمی کنم من موافق باشم!از پسر جماعت زیاد دل خوشی ندارم!!!!!(مهرگان)
پاسخ:منكه يهكم دلم براش ميسوزه مهرگان خوب نبايد افراد بي استعدادو تحقير كنيم ( حال كردين چجوري پوزشو زدم) ولي در غين حال خيلي پررو اگه ادامه بده خودم چكش ميزنم.(مرضيه)


ساعت20:10---23 آبان 1391
سلام به همه من و دوستم یک وبلاگی ساختیم به نام deltadesign که درباره لوگو های درخواستی ، هدر های درخواستی و بنر های درخواستی میباشد و تمام کارهای گرافیکی شما را برایتان تهیه میکنیم . 5 لوگو ، هدر و بنر اول درخواستی به صورت رایگان در خدمت شما قرار خواهد گرفت و اگر که عضو انجمن شوید و با 5 هزار تومان میتوانید به تعداد نامحدود درخواست گرافیکی بکنید .
پاسخ:
بله حتما!!!!!:)

پاسخ: راستی اسمتون منو در خود فرو برده!!!!!!!!


bahar
ساعت20:04---22 آبان 1391
mobarakeeeeeپاسخ:مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی!!!!!حتما به وب تو هم سر می زنیم!بازم بیا باشه؟ منتظریمااااااا!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها