معذرت خواهی
چهار تیزهوش نخبه!!!!
چیزهایی که4تادوست مینویسن
دو شنبه 25 دی 1386برچسب:, :: 10:10 :: نويسنده : delmarsagan

به دليل مشكلي كه براي اينترنت دلآرام پيش اومده شايد نتونه امروز يه پست ديگه بزاره اما گفت كه در اسرع وقت 3تا پست ميزاره و من هم از طرف اينترنتشون ازتون معذرت ميخوام اتفاق ديگه ميوفته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(مرضيه)



نظرات شما عزیزان:

peace
ساعت21:56---28 دی 1391
سلام نمی دونم منو یادتون رفته یا نه ولی یک دفعه یاد شما افتادم گفتم یه سری بهتون بزنم بازدید کل شما4345نفر تا این لحظه هستش من بهتون 5000نفر بازدید کننده ی اتوماتیک برای افزایش امار بازدید و افزایش رتبه ی سایتتون هدیه می دم فقط کافی عضو وبلاگم بشید راستی حتما به امار بازدید وبلاگ من یه نگاهی کنید
پاسخ:اینقدرکلاس نذارمهم نیست که چقدرآماربه هم بزنی میتونی بشینی و100بارf5روبزنی مانه دنبال هدیه ایم نه آماربالااین وبلاگم تفریح برای ما!!فقط همین


parsa
ساعت22:00---25 دی 1391
سیلام.پارسا(عشق و آتیش) هستم.تو وبم یه منو بار چت گذاشتم.(گوشه راست پایین مانیتورتون ببینید).اگه بیاید ممنون میشم
از طرف پسر شیطون


akhmo dole
ساعت12:31---25 دی 1391
سلام ممنون لینک کردید..منم شمارو لینک کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها