تو لایق بهشتی
چهار تیزهوش نخبه!!!!
چیزهایی که4تادوست مینویسن
جمعه 8 دی 1391برچسب:, :: 16:55 :: نويسنده : delmarsagan

گفتي بهم كه دنيا دنياي نامرديه

گفتم بدون برا من كه عشقا قلابيه

گفتي كه قلب پاكت حيفه برام بسوزه

گفتم كه اين قلب من يه عمره كه مي سوزه

گفتي دلت يه دنياست دنياي مهربوني

گفتم كه عاشقتم اينو خودت مي دوني

گفتي اسير عشقي عشقي كه بي جوابه

گفتم تو هم اسير باش بامور بكن ثوابه

گفتي بدون برا من عشق معنيي نداره

گفتم تو عشق من باش انگار ديگه بهاره

گفتي كه طعم عشقو از بد كسي چشيدي

گفتم در اشتباهي تو عاشقي نديدي

گفتي برو كه عشقت لايق من نمي شه

گفتم كه تنهايي تو براي من هميشه

گفتي بدون كه اينقدر من ارزشي ندارم

گفتم كه اين ارزشو بالا سرم مي ذارم

گفتي كه اي جوونك تو خيلي خيلي مستي

گفتم تويي عشق من كه جام من تو هستي

گفتي كه حرفاي تو وجودمو سوزونده

گفتم كه ديگه اشكي براي من نمونده

گفتي بگير دستامو كه خيلي من اسيرم

گفتم كه اي عشق من بذار برات بميرم

يادت باشه عشق من كه خيلي زود تو رفتي

اين رو بدون كه اي عشق تو لايق بهشتي!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها