نمیدونم چه عنوانی براش بذارم ولی دوستت دارم...
چهار تیزهوش نخبه!!!!
چیزهایی که4تادوست مینویسن

بگذار بگویند خسیسم !
من دوستت دارم هایم را الکی خرج نمیکنم !
جز برای مهربانی خودت . . .

  

به انگشتانم که می نگرم به یادت می افتم ، چون عزیزانم انگشت شمارند . . .

  

نفست باران است ، دل من تشنه ی باریدن ابر ، دل بی چتر مرا میهمان کن . . .

  

تو تک ستاره منی منم اسیر بودنت / از ته دل داد میزنم؛ میمیرم از نبودنت

  

دیدگانت را نبند ، نگاهت را ندزد ، تو که میدانی آیه آیه ی زندگیم از گوشه ی چشمانت تلاوت می شود . . .

  

آسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط واسه شستن غم های تو بباره . . .

  

این جمله را هرگز فراموش نکن :
“ برای دوستت دارم بعضی ها مرسی هم زیاد است ” . . .

 

تو مپندار که خاموشی من ذکر فراموشی توست
بلکه هر لحظه دلم مست تماشایى توست . . .

  

تمام بیچارگی زلیخا از روزی شروع شد که ؛ یوسف را به غلامی قبول کردند . . .
بیچارگی من هم از روزی شروع شد که تو را دیدم !

 

عشق چیز عجیبی نیست ، عزیز دلم ! همین است که تو دلت بگیرد و من نفسم !


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها